Mini-training Grip op overprikkeling

Waar gaat deze Mini-training over?

Hoogsensitieve moeders kennen veel uitdagingen. Eén daarvan is hun gevoeligheid voor prikkels en daarmee is de kans op overprikkeling groot. In deze 4-daagse mini-training zet je de eerste stappen om grip te krijgen op jouw overprikkeling. Waarom en waardoor raak je overprikkeld? Wat heb je nodig wanneer je overprikkeld dreigt te raken en hoe kan je het voor zijn? In deze 4-daagse mini-training leer ik je er graag meer over.

Herken jij je hier in?

  • Kijk jij aan het einde van de dag weleens terug op de dag met een gevoel dat je het anders had willen doen? Dat jouw reactie naar de kinderen vaak heftig was?
  • Reageer jij soms of vaak heftig door stress/overprikkeling?
  • Voelt jouw hoofd vaak vol aan door alle prikkels?
  • Of heb je het gevoel dat je een bepaalde uitdaging mist en dat je daardoor gestresst raakt?
  • Voel jij vaak de onrust en stress in je lichaam?
  • Wil jij meer rust en ontspanning in jouw dagelijks leven?
  • Wil jij ook nog energie overhouden voor de avonden, nadat je kinderen op bed liggen?

Lees dan vooral verder:

 

Wil jij weer de volle verbinding met en aandacht voor je kinderen?

De keerzijde van hoogsensitiviteit is dat overprikkeling op de loer ligt. Dat je gevoelig bent voor prikkels heb je vast wel gemerkt en nu je moeder bent zijn die prikkels er niet minder op geworden.

 

‘Elaine Aron’ schreef in haar boek ‘Hoogsensitieve ouders’:

‘Je hebt opvoeden aan je leven toegevoegd. Misschien is het tijd om iets anders te schrappen.’

 

Door goed voor jezelf te zorgen kan je de moeder zijn, die je graag wilt zijn. Dus ben jij vaak overprikkeld en ben je daardoor niet de moeder die je wil zijn voor je kinderen? De online training ‘Grip op overprikkeling’ helpt je om stap voor stap te leren omgaan met overprikkeling en de aandacht voor en de verbinding met je kinderen te ervaren.

 

Je ontvangt vier dagen lang elke dag een les

Lees of luister naar het lesmateriaal in je eigen tempo

Vier dagen informatie, tips en opdrachten over meer inzicht te krijgen in jouw hoogsensitiviteit

Elke dag komt er een les beschikbaar en deze volg je in je eigen tempo vanuit je eigen huis

 

Kom meer te weten over jouw hoogsensitiviteit en leer beter omgaan met overprikkeling

4
korte lessen

om de eerste stappen te zetten om grip te krijgen op overprikkeling

N

Dag 1: Wat zijn de voor- en nadelen van jouw hoogsensitiviteit als hoogsensitieve moeder?

N

Dag 2: Wat zijn jouw behoeften en hoe behoud je je energie?

N

Dag 3: Welke soorten prikkels ervaar je?

N

Dag 4: Hoe werkt overprikkeling bij jou?

Online training Grip op overprikkeling

Wil je na de 4-daagse mini-training verder om meer grip te krijgen op overprikkeling? Dan is de Online training Grip op overprikkeling iets voor jou. De online training bestaat uit 7 modules beoordevol informatie, tips en opdrachten die je helpen meer inzicht te krijgen in jouw overprikkeling.

Online training Grip op overprikkeling

Reacties van hoogsensitieve moeders over de online training

Fijn om weer even te ervaren hoe fijn het is om voor jezelf bezig te zijn. Mooie inzichten gekregen tijdens deze mini training!

Esther

Elke dag mijn huiswerkopdrachten ingestuurd en elke dag reageerde Wendy met tips. Hele fijne begeleiding deze week met veel eye-openers. Bedankt Wendy voor je deskundigheid!

M.L.

Fijne mini-training om te volgen en weer even de aandacht te leggen op dingen die voor mij belangrijk zijn. Wat ik meeneem uit deze training is dat ik mij bewuster ben van de verschillende gevoelens bij overprikkeling. Heel waardevol!

Sara

Zoek jij als hoogsensitieve moeder ook naar grip op overprikkeling? Maar wil je eerst even kennismaken?

Schrijf je dan nu in voor de mini training!

X
X